Philosophical Journey to World Tales

Philosophical Journey to World Tales

29.04.2022 96

Projemiz P4C üzerine planlanmış bir projedir. P4C öğrencilerin eleştirel düşünme, farklı fikirlere saygı duyma, dinleme ve anlama becerilerini geliştirirken; ayrıca öğrencilere farklı bir bakış açısına sahip olmayı öğretir. Bu nedenle projemizde her ay farklı ülkelerin masalı üzerine bir P4C araştırması yapmak ve seçilen ülkeyi ve kültürünü tanımak için aylık etkinlikler düzenlenmiştir. Aktivitelerimize web2 araçlarını da ekleyerek birçok beceri temelli etkinliklere yer verilmiştir. Farklı ülkelerden ortaklarla çalıştığımız projemizde farklı ülke ve kültürleri tanıyarak öğrencilerin farklılıklara saygı duyması sağlanmıştır.

Projenin amaçları; • Eleştirel düşünme becerilerini geliştirmek • Olaylara farklı bir perspektiften bakmalarını sağlamak. • Etkili bir dinleyici olmalarını sağlamak • Yerli ve yabancı dil becerilerini geliştirmek. • Teknolojik araçları üretim amaçlı kullanmalarını sağlamak • Grup faaliyetlerinde çalışma becerilerini geliştirmek • Analiz, karar verme, araştırma becerilerini geliştirmektir.
Etkinliklerimiz 

 A. Kendini Tanıtma

Çeşitli web2 araçları kullanılarak öğrenciler kendilerini tanıtmış ve dil becerilerinden konuşma becerisi pekiştirilmiştir.

https://www.youtube.com/watch?v=056iRhp6hB8&feature=emb_logo

 

B. Eylül Ayı Çalışmalarımız

1. Geleneksel oyunlarımızdan sek sek oyununu tanıtarak bir video hazırladık. Videmuza İngilizce alt yazı hazırladık.

https://www.youtube.com/watch?v=tv97WjcnS2I

2. "Roli isimli kitabı okuyarak hikayeyi tartıştık.

29-04-2022

 

3. Bayrak etkinliği ile Türk bayrağını yabancı ortaklarımıza tanıttık.

29-04-202229-04-2022

 

C. Ekim Ayı Çalışmalarımız

1. "Hiçbir Şey Yapmama Günü" hikayesini okuduk. Hikaye sorularını tartıştık. 

29-04-2022

2. İtalyanca merhaba demeyi öğrendik.

https://www.youtube.com/watch?v=XUpte4hkjsc

 

3. Italya'yı araştırdık ve poster çalışması & zihin haritası yaptık.

29-04-202229-04-2022

 

4. Etkili iletişim yollarını tartıştık ve Web2 araçlarından wordart ile poster hazırladık.

29-04-2022

 

D. Kasım Ayı Çalışmalarımız

1. "Bir Fırsatla Ne Yaparsın" Kitabını okuduk ve tartıştık.

29-04-2022

 

2. Japonya'yı araştırdık ve kültürünü öğrendik. Japonya hakkında kahoot oyunu oynadık, origami çalışması yaptık.

29-04-202229-04-2022

 

3. Japonca merhaba demeyi öğrendik.

https://padlet-uploads.storage.googleapis.com/92805885/fd856c4a1cc30c5d78e1cae12c4e93a3/Film_2_1.mp4

 

4. Fırsatımız olsa ne yapardık tartıştık fikirlerimizi ortak hazırladığımız padlet üzerine yazdık.

https://padlet.com/gulizkirisci/32nupgrrilnvmbfb

 

E. Aralık Ayı Çalışmalarımız

1. Bu ayın kitabı "Frederick" 'i okuduk ve tartıştık.

29-04-2022

 

2. Hollanda'yı araştırdık ve Hollanda'nın simgesi yel değirmenleri tasarladık.

29-04-202229-04-2022  

 

3. Tüm ortaklarla beraber yeni yıl takvimi oluşturduk.

https://www.youtube.com/watch?v=om8AMXSoupY&feature=emb_logo

 

F. Ocak Ayı Çalışmalarımız

1. Bu ayın kitabı "Sırtımdaki Ağır Yük"  kitabını okuduk ve tartıştık.

29-04-2022    

 

 

2. Suriye hakkında araştırma yaptık ve öğrendiklerimiz not aldık.

29-04-2022    

3. Stciknodes uygulamasını kullanarak ilk animasyonlarımızı oluşturduk.  

https://www.youtube.com/watch?v=O4zubBxD8mE&feature=youtu.be    

 

G. Şubat Ayı Çalışmalarımız 

1. "Yalnız Balina" kitabını okuduk ve felsefe sorularımızı tartıştık.  

29-04-2022    

 

2. İngiltere'yi araştırdık ve zihin haritası oluşturduk. Kendi hikayelerimizi yazdık.  

29-04-202229-04-2022    

 

 

I) Mart Ayı Çalışmalarımız

1. "Nokta" hikayesini okuduk ve felsefe sorularımızın cevaplarını tartıştık.  

29-04-2022    

 

 

2. Kanada'yı araştırdık ve Kanada posteri hazırladık. Kanada ile ilgili Kahoot oyununu oynadık.  

29-04-202229-04-2022    

 

3. Nokta ile ilgili karikatürler hazırladık. 

  29-04-202229-04-202229-04-2022    

 

4. Web2 araçlarından "Quiver" ile 3 boyutlu kendi noktalarımızı yarattık.

29-04-2022

 

J) Çevrimiçi Toplantılar

Çevrim içi toplantılarla proje planlaması yaptık hem de öğrencilerin kendilerini İngilizce ifade edebilmeleri için fırsat yarattık.

29-04-202229-04-2022